آموزش پایتون برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

، می توانید یک برنامه "سلام جهان" با یک خط کد ایجاد کنید ، و با دو خط کد رایانه نام شما را می پرسد و آن را به همراه طول آن یا کار ساده دیگری به شما برمی گرداند. به عنوان رشته نام کاربر. اگر همان کد با جاوا ، C یا پاسکال آموزش پایتون برای کودکان نوشته شده است ، باید از 8 یا 9 خط کد استفاده کنید.

 

دلیل خوب دیگر این است که بچه ها پایتون را نمی زنند. دانشمندان از پایتون برای کار با مجموعه داده های بزرگ استفاده می کنند. مهندسان نرم افزار از این زبان همه کاره برای ایجاد شبکه های عصبی و سایر اشکال هوش مصنوعی استفاده می کنند.

 

علاوه بر این ، محبوب ترین بازی های کودکان مانند Minecraft و Roblox یک API پایتون خوب برای کاربران پیشرفته ارائه می دهند تا ویژگی ها و منابع بازی را گسترش دهند و تجربه جدیدی از بازی را ارائه دهند ، به ویژه در مورد من برای کنجکاوی آموزش پایتون برای کودکان پسرم در مورد یادگیری. و تمایل افزایش یافت. پایتون

 

بهترین راه برای یادگیری  iranian cyber زبان پایتون برای بچه ها چیست؟

 

منبع: Ultimate Coders

مانند هر چیزی که برای اولین بار تلاش می کنید  آموزش پایتون برای کودکان ، همیشه بهتر است از اصول اولیه شروع کنید. بنابراین ، با اولین مقاله در این مجموعه که اصول اولیه را پوشش می دهد ، شروع کنید و تمایل به جستجوی مقالات پیشرفته را بعداً مهار کنید.

 

هیچ کس نمی تواند در هنگام شنیدن ساز ، سمفونی ارکستر بنوازد. خلبانان دانشجو شروع به پرواز  آموزش پایتون برای کودکان با هواپیما نمی کنند تا کنترلهای اولیه را درک نکنند. اگر به سرعت حرکت کنید ، نه تنها از ایده اصلی خوشتان نمی آید ، بلکه متوجه خواهید شد که مقالات بعدی پیچیده تر از آنچه هستند هستند. هرچه اصول اولیه را بهتر درک کنید ، درک ایده های پیچیده تر بعداً آسان تر خواهد بود. عجله نکنید ، وقت بگذارید.

 

 

 

همچنین ، می خواهم اشاره کنم که قبل از ارائه این استراتژی  آموزش پایتون برای کودکان ، مدتی را صرف یافتن رویکردهای خوبی در مورد نحوه شروع آموزش فرزندانم ، خرید کتاب در این زمینه ، تماشای فیلم و خواندن مقالات دیگر کرده ام.

 

چه کسی باید این سریال را دنبال کند

هر کسی می تواند از آن استفاده کند ، خواه کودک (بیش از 8 سال) علاقه مند به برنامه نویسی کامپیوتر باشد ، یا بزرگسالان که تازه شروع به برنامه نویسی کرده اند. اگر می خواهید نحوه نوشتن نرم افزار خود را به جای استفاده از برنامه ای که توسط شخص دیگری توسعه داده شده است بیاموزید ، این مکان خوبی برای شروع است.





:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: